Pripažinkime, ten yra daugybė tinklaraščių. Jūsiškis turi išsiskirti, o jūs norite, kad auditorija ir toliau grįžtų į jūsų svetainę. Šiame įraše aptarsiu, kodėl turinio strategijos sukūrimas padės jums perduoti prekės ženklo žinutę ir pagerinti jūsų prekės ženklo žinomumą – kuriant, skelbiant ir dalijantis aukštos kokybės turiniu – kad jūsų auditorija vėl sugrįžtų.
Šio įrašo pabaigoje taip pat pasidalinsiu su jumis visais žingsniais, kurių imamės kurdami savo tinklaraščio ir klientų projektų turinio strategijas.
Teisingai atlikta, turinio rinkodaros strategija padės patobulinti pardavimo kanalą ir padidinti pajamas. Aukštos kokybės turinys paverčia klientus potencialiais klientais, o paskui – mokančiais klientais.
Turinio rinkodaros strategijos sukūrimas taip pat padidina jūsų veiklos efektyvumą, nes turite tikslingą planą, ties kuriuo dirbate. Dažnai lengva atspėti temas, apie kurias turėtumėte rašyti. Kai kurias temas rašyti sunkiau nei kitas. Mes, kaip žmonės, paprastai linkę rinktis lengvesnius darbus. Turinio strategija verčia jus laikytis plano. Dauguma namų yra statomi pagal pastatų planus, tiesa? Sukurkite planą ir jo laikykitės. Žinoma, jei reikia, iš naujo suderinkite savo turinio strategiją (iš tikrųjų turėtumėte ją peržiūrėti kas mėnesį).
Tinkama turinio rinkodaros strategija sukuria didesnį lojalumą savo auditorijai. Tai taip pat padidina jūsų skaitmeninės rinkodaros plano efektyvumą.
Turinio strategijos sukūrimas naudingas tiek jūsų auditorijai, tiek paieškos sistemų optimizavimo (SEO) tikslams. Kai rašote koncentruotą, susijusį turinį, „Google“ linkusi jums atlyginti aukštesniu paieškos reitingu, o tai gali paskatinti dažnesnias puslapio peržiūras.
Neleisk sau įprasti rašyti apie naujausias tendencijas ar bet kokias mintis, kurios jums ateina į galvą. Sukurkite savo planą ir laikykitės jo, kurdami su jūsų prekės ženklu suderintą turinį.
Turinio strategijoje pagrindinis dėmesys skiriamas naudingo turinio kūrimui ir dalijimuisi, kad pritrauktų, augintų ir išlaikytų ištikimą auditoriją, kuri pasitiki jumis, perka iš jūsų ir dalijasi tavo turiniu su savo draugais.
Priverskite save planuoti
Geriausias būdas padidinti savo auditoriją dažniausiai yra tinklaraščiai, kuriuose pateikiamas kokybiškas turinys. Turite reguliariai dalytis turiniu, kurį sukuriate savo tinklaraščiuose, savo socialinės žiniasklaidos kanaluose ir savo elektroninio pašto adresų sąraše. Galite padidinti stebėtojų skaičių padidindami įrašų skaičių socialinėje žiniasklaidoje, tačiau šis modelis nėra tvarus. Tam tikru metu turėsite per daug potencialių klientų, o jūsų turinys nebus pakankamai išlaikytas, kad galėtumėte juos dominti ilgą laiką. Jūs taip pat negalite tikėtis, kad influenceriai dalinsis jūsų turiniu ir taps greita jūsų sėkme. Sukurkite puikų turinį, laikydamiesi savo turinio strategijos, ir galėsite gauti išorinių savo turinio nuorodų (puikiai tinka SEO) ir dukterinių įmonių, siūlančių jūsų pasiūlymus .
Siekite verslo tikslų naudodamiesi turinio strategijos planu
Laiko turinio strategijai skirti verta. Tiesą sakant, turinio strategijos sukūrimas gali būti paskutinis žingsnis, kurio turite imtis, kad pasiektumėte savo verslo tikslus.
Jei norite tobulinti šį planą, jums nereikia būti verslo strategu ar turinio rinkodaros specialistu. Jums reikia kantrybės ir noro kurti mintis apie turinio kūrimą vykdant planą.
Geriausia turinio strategijos dalis yra ta, kad ji pakeis jūsų tinklaraštį ir padidins jūsų sėkmės lygį. Blogiausia yra tai, kad norint jį įvykdyti, reikia atlikti realų darbą.
Nereikia būti tobulam rašyme. Aš tai gyvas įrodymas. Pasiimkite rašiklį (um, klaviatūra) ir praneškite savo auditorijai, kad jums rūpi puikus turinys. Pasistenkite ir būsite apdovanoti.
Laikykitės šių turinio strategijos
Šio įrašo pabaigoje pasidalinu Turinio strategijos planu, kurį naudoju klientų projektuose.
Apsvarstykite ir apibrėžkite savo turinio misiją.
Pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra sukurti turinio misijos pareiškimą. Tai šiek tiek skiriasi nuo jūsų verslo misijos pareiškimo, kuris turėtų apibrėžti, ką daro jūsų verslas ir kodėl jis egzistuoja.
Jūsų turinio misijos aprašymas apibūdina tai, kas svarbu jūsų auditorijai, kad galėtumėte planuoti kurti tikslingą ir efektyvų turinį. Turinio misijos aprašymas apibūdina:
- Jūsų tikslinė auditorija, tipiški pirkėjų asmenys ir tas, kas yra idealus klientas
- Koks bus jūsų turinys, norint pasiekti tą auditoriją
- Kuo jūsų turinys bus naudingas jūsų auditorijai
- Kas daro jus išskirtiniu
- Už kokį puikų turinį yra atsakinga jūsų rinkodaros komanda
Misijos aprašymas paprastai yra svetainės „Apie“ skiltyje. Geras misijos apibūdinimo šablonas atrodo taip:
„(Aš, mes, šis tinklaraštis) pateiksime (tikslinei auditorijai) (turinį), kuris jiems padės (išspręsti problemą, įgyti žinių jūsų pasirinktoje srityje).“
Taip pat turėtumėte papasakoti, kodėl sukūrėte savo tinklaraštį ir verslą. Ko jūs tikitės pasiekti? Kai kurie atsakymai gali būti šie:
- pripažinimas, šlovė, pinigai
- Parodykite geresnio pasaulio viziją arba kovokite už tai, kas, jūsų manymu, yra teisinga
- Skatinti pokyčius
- Skatinti įvairovę ir įtraukimą
- Įgykite nepriklausomybę, pasyvias pajamas, finansinę laisvę (laisvę kituose gyvenimo aspektuose)
- Suburti žmones, užmegzti ryšį
- Plėsti savo verslą arba populiarinti savo įgūdžius
Jei neturite šių atsakymų, sukurti turinio strategiją tampa tikrai sudėtinga.
Supraskite savo auditoriją
Turite žinoti, kas yra jūsų auditorija, kad galėtumėte pritaikyti savo turinį pagal jos poreikius. Vienas geras būdas geriau pažinti savo auditoriją yra demografinių duomenų rinkimas. „Google Analytics“ pateiks jums reikalingus duomenis apie auditorijos amžių, lytį, rasę ir pajamas. Jūsų turinio kūrimas planas turi būti tinkamas auditorijai
„Google Analytics“ taip pat gali suteikti informacijos apie pagrindinius auditorijos pomėgius. Norėdami rasti šią informaciją, pateksite į auditorijos – pomėgių – apžvalgą ir gražų grafiką, parodantį šią informaciją. Taip bus lengviau gauti konkretesnę informaciją apie kliento pasekėjus. „Facebook“, „Twitter“ ir „Linkedin“ turi savo įžvalgos puslapius, kuriuos galite taip pat naudoti.
Kitas būdas išsiaiškinti savo auditoriją yra paprašyti jų atsiliepimų. Tai gali suteikti jums individualių duomenų. Paklauskite jų, ar jiems patinka jūsų kuriamas turinys, kokį naują turinį jie nori skaityti ir kaip jūs galite pasirūpinti bet kokiomis problemomis, kurias jie turi savo gyvenime. Tokio tipo skaitytojų kritika suteiks sėkmingo turinio idėjų.
Surinkę pakankamai informacijos, kad galėtumėte suprasti dabartinę auditorijos demografiją, paklauskite savęs: „Ar mano dabartinė auditorija atitinka auditoriją, kurią apibrėžiau savo turinio misijoje, kurią noriu pasiekti?“.
Išanalizuokite dabartinį srautą.
Pasinerkite į analizę ir pažiūrėkite, kaip auditorija sąveikauja su jūsų svetaine. Kiek laiko jie praleidžia jūsų svetainėje? Kiek puslapių jie aplanko sesijos metu? Atsakymai į šiuos klausimus (kartu su daugeliu kitų) tampa pradiniais veiksniais, kuriuos reikia įvertinti.
Atlikite šiek tiek „Google“ tyrimų ir ieškokite svetainių pagrindinių veikimo rodiklių (KPI). KPI pateikia matavimo orientyrus, kad galėtumėte kiekybiškai įvertinti savo svetainės našumą.
Peržiūrėkite esamą turinį, kad galėtumėte patobulinti.
Prieš kurdami daugybę naujo turinio, turėtumėte pamatyti, kaip veikia keli pirmieji jūsų įrašai. Galbūt galite juos pakoreguoti. Visose jūsų turinio rinkodaros pastangose geriausias būdas tai padaryti yra turinio auditas.
Tai apima viso turinio registravimą, kiekvieno įrašo sėkmės įvertinimą ir spragų nustatymą. Taip pat turėtumėte pamatyti, kaip jūsų turinys veikia prieš konkurentus, norėdami pamatyti, ką galėtumėte padaryti geriau.
Yra nemažai mokamų įrankių, kurie padės išsiaiškinti, kaip reitinguojamas dabartinis jūsų turinys. Yra vienas įspūdingas nemokamas įrankis, kurį, manau, turėtumėte įdiegti šiandien. „Google Search Console“ įrankiai padeda įvertinti paieškos našumą ir nustatyti bet kokias paieškos problemas, kurios gali kilti jūsų svetainėje.
Nustatykite turinio spragas.
Jei norite rasti turinio spragų, ieškokite raktinių žodžių, susijusių su jūsų niša, kurios nenaudojate, klausimų, į kuriuos auditorija norėtų atsakyti, ir turinio, kuris jau reitinguojamas „Google“.
Ieškant turinio spragų, galima pagalvoti apie trūkstamą turinio spragą, kuri padėtų ilgiau išlaikyti jūsų auditoriją jūsų svetainėje. Atminkite, kad jūsų turinio strategija turėtų būti sukurta taip, kad padėtų pasiekti ir viršyti rinkodaros tikslus.
Pasirinkite tinkamą turinio tipą jūsų auditorijai
Galbūt jau nusprendėte, kad norite, jog jūsų tinklaraštis būtų tiesiog rašomas tinklaraščio įrašais, ir tai yra puiku! Tačiau norint sėkmingai parduoti savo tinklaraštį, kurdami turinį turite naudoti papildomus turinio tipus.
Vaizdo įrašai dažniausiai būna geriausi su auditorijomis, todėl turėtumėte įtraukti vaizdo įrašą, kad jis būtų susijęs su jūsų turiniu. Tai leis ilgiau išlaikyti jūsų svetainės lankytojus ir pagerinti potencialių klientų generavimą. Dauguma vaizdo įrašų turėtų būti trumpi – nuo dviejų iki penkių minučių.
Kiti turinio tipai, siekiant pagerinti potencialių klientų generavimą ir lengvai papildantys rašytinį turinį, yra internetinės transliacijos, el. Knygos, internetiniai seminarai, sąrašai ir infografikai.
El. Pašto sąrašų kūrimas turėtų būti svarbi jūsų turinio rinkodaros strategijos dalis. Atkreipkite dėmesį į raginimus veikti (angliškai “call to action” arba CTA) savo svetainėje. Ar CTA atitinka puslapio turinį? CTA galite naudoti norėdami surinkti el. laiškus, reklamuoti parduodamus produktus arba nukreipti auditoriją į kitą puslapį. Viena pastaba apie el. pašto adresų sąrašus. Venkite su šlamštu susijusių problemų, įsitikinkite, kad el. laiško apačioje turite visą įmonės pavadinimą ir adresą. Be to, būtinai įtraukite nuorodą, kuria galima atsisakyti naujienlaikraščių.
Įsitikinkite, kad suklasifikavote savo straipsnius. Tai padės formuoti SEO, informacijos architektūros ir jūsų rašomo turinio kelią.
Pasirinkite tinkamus turinio tipus, kad pasiektumėte auditoriją:
- Pagalbiniai įrašai
- Kasdieniai įrašai
- Interviu
- Knygos ir kiti nemokami šaltiniai
- Nemokami vadovai
- Internetiniai seminarai
Turinio strategijos kūrimo veiksmai
Man patinka galvoti apie turinio strategiją, kaip turinčią keletą skirtingų etapų. Kiekviena iš šių fazių turi kelis komponentus.
Pagrindinė šio straipsnio mintis turėtų būti ta, kad turite naudoti turinio strategiją, norėdami nukreipti srautą iš savo auditorijos per kanalus, kad galėtumėte konvertuoti potencialius klientus ir užsidirbti pinigų iš savo tinklaraščio.
Turinio strategijos planas
Tyrimas
- Apgalvokite ir apibrėžkite savo misiją
- Supraskite dabartinę auditorijos demografiją
- Išanalizuokite esamą svetainės lankytojų srautą
- Pasinerkite į konkurentų paieškos analizę
- Ištirkite raktinius žodžius
- Ištirkite svetainę pagal pagrindinius raktinius žodžius
Techninė analizė
- Svetainės struktūros apžvalga
- Patikrinkite SEO faktorius puslapyje
- Patikrinkite savo svetainės schemos įgyvendinimą
Turinio analizė
- Peržiūrėkite esamą turinį patobulinimams
- Sukurkite redakcinio turinio kalendorių
- Pasirinkite savo turinio formas
- Nustatyti turinio spragas
Turinio optimizavimas ir atnaujinimas
- Atnaujinkite turinį
- Panaikinkite ar apjunkite netinkamą ar per siaurą turinį
- Atnaujinkite SEO faktorius puslapyje
- Stebėkite savo svetainę ir atnaujinkite
- Stebėkite savo SEO
- Sekite savo sėkmę
Galiausiai norite pamatyti savo turinio rinkodaros strategijos rezultatus. Tai reiškia, kad vėl reikia ieškoti kas pagerėjo ir kas ne. Grįžkite į „Google Analytics“ ir sužinokite, kas pasikeitė. „Google“ perspėjimai ir paminėjimai taip pat naudingi norint pamatyti, kaip dažnai jūsų turinys yra bendrinamas ir minimas. Taip pat norėsite stebėti, kiek prisiregistruoja el. pašto adresų.
Visada reikia stebėti savo rinkodaros rezultatus, kad galėtumėte pamatyti, kur reikia pataisyti ar patobulinti rinkodaros planą. Jis turi būti nuolat atnaujinamas, kad galėtumėte sulaukti (arba neprarasti) kuo daugiau skaitytojų.